Digitalizace pro restaurace, kavárny a bistra
Začněte prodávat online Buďte nablízku svým zákazníkůmMějte dokonalý přehled Buďte svým vlastním pánemUpravujte nabídku okamžitěPrezentujte svou kuchyň na úrovni
Gastronomie se nevyhnutelně přesouvá do online prostředí. Začněte prodávat online a získejte strategický náskok.
Gastronomie v roce 2020
Jak využít sílu internetu
a rozhýbat vlastní prodej
Marketing a prodej v gastronomii prochází digitální revolucí a spolu s tím se mění chování a návyky vašich zákazníků. Nestůjte na místě a využijte příležitosti, kterou doba přináší.
Zaveďte online nákup
Díky přehlednému a intuitivnímu výběru jídla dokážete přenést všechny vůně a chutě
i na dálku. Víc než důstojné formě.
Doručujte ve správný čas
Upravený nákupní proces umožní vašim zákazníkům vybírat mezi instantním doručením a doručením na plánovaný čas a datum.
Vlastní rozvoz + Liftago
Chcete využít vlastního rozvozu, nebo se raději napojíte na Liftago a přenecháte doručování profesionálům?
Mějte dokonalý přehled
Vyřizujte všechny objednávky z jednoho místa a spolehněte se na automatické mailové notifikace pro vás i vaše zákazníky.
Buďte tam, kde jsou lidé
Díky optimalizaci pro mobilní zařízení, tablety i počítače budete neustále nablízku vašim zákazníkům. A oni budou nablízku vám.
Přijímejte platby okamžitě
Získtejte platbu od zákazníka ještě dřív, než začnete pracovat na nové objednávce. Napojení na platební brány vás zbaví stresu i zklamání.
Řiďte své zásoby
Mějte přehled nad tím, kolik objednávek můžete vydat a nechte systém hlídat to podstatné za vás.
Využijte sílu Instagramu
Opřete se o sílu kvalitních fotografií a videa na instagramu a propojte váš účet s přímou objednávkou. Vítá vás rok 2020.
Spravujte více provozoven
Nechte systém přidělit objednávky od klientů do nejbližších provozoven. To je cesta, jak šetřit peníze i životní prostředí.
Jiná možnost než jít online už v gastronomii není.
Poznejte důležité typové stránky
Skvělý web dávno není
jen skvělá homepage.
Marketéři i majitelé dávají velkou váhu homepage a naopak podceňují důležitost ostatních stránek. Přitom právě na nich dochází často ke konverzi návštěvníka. Jakým stránkám je tedy užitečné věnovat pozornost? A co na nich má být?
Výpis sortimentu
Stránka, na které dochází k výběru a vložení do košíku. Cílem je perfektně představit kompletní nabídku jídla i pití a umožnit rychlý nákup.
Detail jídla
Má za cíl přehledně představit jednotlivé položky na vašem jídelním lístku a umožnit doprodej souvisejícího sortimentu.
Objednávkový proces
Cílem je umožnit intuitivní výběr dopravy i přesný čas rozvozu a předání objednávky. Často dochází k verifikaci vaší rozvozové zóny.
Představení konceptu
Smyslem je představit restauraci, koncept, dodavatele surovin a vytvořit vztah mezi místem a návštěvníkem webu skrze autentické fotografie a videa.
Rezervační formuláře
Jakmile se vše navrátí alespoň trochu k normálu, umožněte co nejsnažší a nejkratší rezervaci konkétního stolu ve vašem podniku.
Homepage
Začněte vytvářet hodnotný obsah pro návštěvníky vaší lokality a přivěďte tak na web organickou návštěvnost.
Udělejte další krok se solidpixels
Food delivery
Zjistěte, proč si Food delivery od solidpixels oblíbily nejlepší restaurace a hotely a jakým způsobem s ním dosahují svých cílů.
2%
průměrný konverzní poměr řešení
6
počet klíčových typových stránek
1s
maximální doba
pro načtení stránky