Digitalizace marketingu a podnikání pro Hotely
Nastartujte růst rezervací Publikujte skvělý obsahPorozumějte uživatelům webu Měřte a optimalizujte cíleUpravujte web okamžitěKomunikujte jasně a stručně
Získejte vhled do digitálního marketingu hotelů a vytvořte si náskok díky informacím, které se opírají o 10 let zkušeností, 73 realizovaných projektů pro hotely i aktuální průzkumy trhu ze 36 zemí.
Porozumějte uživatelům v roce 2024
Jak se vyvíjí chování
cestovatelů na Internetu?
Marketing cestovního ruchu prochází digitální revolucí a spolu s tím se mění chování a návyky průměrného uživatele na Internetu. Věděli jste, že stávající uživatelé na webu:
Věří 12x více recenzím
Cestovatelé věří v průměru 12x více recenzím a uživatelsky-generovanému obsahu, než tradičním marketingovým materiálům.
Jsou velmi netrpěliví
Lidé nejsou na Internetu ochotni číst delší texty, ani déle čekat na načtení stránky. To důležité je třeba říct již v nadpisech a stručně.
Milují autentický obsah
Lidé vyhledávají kvalitní a autentické fotografie i videa. Dají jim přednost před generickými fotografiemi z fotobank.
Stráví 88% více času
na webu, pokud je součástí stránky kvalitní a autentické video z destinace, kterou se chystají navštívit.
Používají často telefony
63% všech návštěv na webu se uskuteční z mobilních zařízení. Mít skvěle vyřešenou responsivitu je kritický bod.
Navštíví 38 webů
během 45 dní do doby, než udělají finální rezervaci v hotelu, který si nakonec vyberou pro svůj pobyt.
Nastavte správně dlouhodobé cíle webu
Jaké cíle je třeba sledovat
a optimalizovat na hotelovém webu?
Měřitelné cíle
- Navýšit podíl přímých rezervací z webu
- Sbírat emaily uživatelů a získávat followery
- Prodloužit čas návštěvy na webu
- Snížit dobu načtení stránek webu
- Snížit okamžitý odchod z webu
Projektové cíle
- Kvalitně odprezentovat typy pokojů
- Zprostředkovat atmosféru hotelu přes web
- Odprezentovat restauraci a druh kuchyně
- Propagovat další služby hotelu (wellness, sport)
- Propojit web s booking enginem
- Prodávat balíčky a akční nabídky
- Připravit relevantní jazykové mutace
- Představit lokalitu a tipy na výlety (zima/léto)
Obecné nároky na moderní web
- Vytvořit intuitivní navigační strukturu
- Připravit kvalitní a stručný obsah
- Vytvořit moderní design v souladu s firemním CID
- Připravit web pro všechny typy mobilních zařízení
- Integrovat web se třetími stranami
- Propojit web na sociální sítě
- Zajistit intuitivní a rychlou správu obsahu
- Automatizovat rutinní práci
Srovnání důležitých čísel
Možná váháte, co je ve vašem oboru dobrý výsledek a co už nikoliv. Podívejte se na základní srovnání
nejdůležitějších čísel na webu. Neberte je ale jako limit pro další zlepšování vašeho webu.
1-2% konverze
0 - 1% špatný výsledek,
1-2% přijatelný výsledek,
2-6% skvělý výsledek
1.0s načtení
do 1.0s skvělý výsledek
1-2s přijatelný výsledek
přes 2s špatný výsledek
1-2 prokliky
Ideální počet prokliků
k rezervaci pokoje od otevření homepage webu.
Proč váš hotelový web nepřináší
lepší výsledky?
Na webu je bohužel jednoduché zanedbat spoustu věcí.
Přečtěte si nejčastější důvody, které vedou k nízké konverzi na webu.
Komplikovaná
navigace
Vaše navigace je přebujelá a má mnoho úrovní. Je problém najít požadované informace.
Nedostatečný
obsah
Vaše texty jsou dlouhé
a špatně strukturované. Váš obsah není autentický.
Chybějící
výzva k akci
Nejsou jasně pojmenované výhody přímé rezervace a konverze je špatně umístěná.
Pomalé
načítání webu
Váš web se načítá výrazně déle než vteřinu a uživatelé ho opouští téměř okamžitě.
Nefunkční
design webu
Váš design je slabě zpracovaný, web se špatně používá a je nedůvěryhodný.
Absence
social proof
Váš web nepracuje s obsahem vašich návštěvníků. Proto je málo důvěryhodný.
Nízká míra
integrace
Web je málo propojený na sociální sítě a nástroje třetích stran. Netěží z jejich výhod.
Neaktuální
obsah
Obsah vašeho webu byl naposledy aktualizovaný měsíce nazpět.
Nedostatečná
bezpečnost
Web nešifruje spojení a nechrání data uživatelů. Google ho penalizuje.
Inspirace pro hoteliéry
Prozkoumejte weby inspirativních značek a zkuste odhalit
a pojmenovat principy, které využívají pro maximalizaci svých výsledků na webu.
Začnete pracovat
s obsahem chytře
Zapojte do webu obsah generovaný uživateli. Ať už jde o recenze, tipy či instagram feed.
Zkomunikujte jasně výhody rezervace
Napište stručně a jasně výhody přímé rezervace a použijte chytré prvky jako lightbox, chat či obsahové boxy.
Připravte si
typové sekce
Udělejte ze svého webu stavebnici, která se skládá z jednotlivých částí. Správa webu bude a levnější a přesto rychlejší.
Poznejte důležité typové stránky
Skvělý web dávno není
jen skvělá homepage.
Marketéři i ředitelé dávají velkou váhu homepage a naopak podceňují důležitost ostatních stránek. Přitom právě na nich dochází často ke konverzi návštěvníka. Jakým stránkám je tedy užitečné věnovat pozornost? A co na nich má být?
Detail pokoje
Stránka na které dochází ke konverzi - přímé rezervaci. Cílem je perfektně představit vybavení a charakter pokoje a správně představit výhody přímé rezervace.
Výpis pokojů
Má za cíl přeheldně představit jednotlivé typy pokojů, vysvětlit rozdíl mezi nimi a umožnit hladkou cestu k rezervaci.
Detail a výpis služeb
Cílem stránky je propagovat vybavení hotelu, akcentovat unikátní výhody a vybavení a zvyšovat lifetime value klienta. Nabízí se také možnost prodávat zvýhodněné balíčky.
Představení hotelu
Smyslem je představit hotel, lokalitu, aktivity a vytvořit vztah mezi místem a návštěvníkem webu skrze autentické fotografie a videa. Nejde jen o to poznat váš hotel, ale i jeho lokalitu.
Rezervační formuláře
Umožnit co nejsnažší a nejkratší rezervaci konkétního pokoje s případným doprodejem služeb či balíčků a správně pojmenovat výhody přímé rezervace.
Homepage
Začněte vytvářet hodnotný obsah pro návštěvníky vaší lokality a přivěďte tak na web organickou návštěvnost.
Udělejte další krok se solidpixels
Booking cloud
Zjistěte, proč si Booking cloud od solidpixels oblíbily nejlepší hotely ve střední evropě a jakým způsobem s ním dosahují svých cílů.
2%
průměrný konverzní poměr řešení
6
počet klíčových typových stránek
1s
maximální doba
pro načtení stránky
V hotelu Pupp jsme se solidpixels zvedli konverzní poměr o 200 %.