Digitalizace marketingu a podnikání pro Hotely

Nastartujte růst rezervací

Získejte vhled do digitálního marketingu hotelů a vytvořte si náskok díky informacím, které se opírají o 10 let zkušeností, 73 realizovaných projektů pro hotely i aktuální průzkumy trhu ze 36 zemí.

Náhled webu pro hotely, ubytování a penzionu s rezervačním systémem.

Porozumějte uživatelům v roce 2024

Jak se vyvíjí chování
cestovatelů na Internetu?


Marketing cestovního ruchu prochází digitální revolucí a spolu s tím se mění chování a návyky průměrného uživatele  na Internetu. Věděli jste, že stávající uživatelé na webu:

Věří 12x více recenzím

Cestovatelé věří v průměru 12x více recenzím a uživatelsky-generovanému obsahu, než tradičním marketingovým materiálům.

Jsou velmi netrpěliví

Lidé nejsou na Internetu ochotni číst delší texty, ani déle čekat na načtení stránky. To důležité je třeba říct již v nadpisech a stručně.

Milují autentický obsah

Lidé vyhledávají kvalitní a autentické fotografie i videa.  Dají jim přednost před generickými fotografiemi z fotobank.

Stráví 88% více času

na webu, pokud je součástí stránky kvalitní a autentické video z destinace, kterou se chystají navštívit.

Používají často telefony

63% všech návštěv na webu se uskuteční z mobilních zařízení. Mít skvěle vyřešenou responsivitu je kritický bod.

Navštíví 38 webů

během 45 dní do doby, než udělají finální rezervaci v hotelu, který si nakonec vyberou pro svůj pobyt.

Nastavte správně dlouhodobé cíle webu

Jaké cíle je třeba sledovat
a optimalizovat na hotelovém webu?


Měřitelné cíle

  • Navýšit podíl přímých rezervací z webu
  • Sbírat emaily uživatelů a získávat followery
  • Prodloužit čas návštěvy na webu
  • Snížit dobu načtení stránek webu
  • Snížit okamžitý odchod z webu

Projektové cíle

  • Kvalitně odprezentovat typy pokojů
  • Zprostředkovat atmosféru hotelu přes web
  • Odprezentovat restauraci a druh kuchyně
  • Propagovat další služby hotelu (wellness, sport) 
  • Propojit web s booking enginem
  • Prodávat balíčky a akční nabídky
  • Připravit relevantní jazykové mutace
  • Představit lokalitu a tipy na výlety (zima/léto)

Obecné nároky na moderní web

  • Vytvořit intuitivní navigační strukturu
  • Připravit kvalitní a stručný obsah
  • Vytvořit moderní design v souladu s firemním CID
  • Připravit web pro všechny typy mobilních zařízení
  • Integrovat web se třetími stranami
  • Propojit web na sociální sítě
  • Zajistit intuitivní a rychlou správu obsahu
  • Automatizovat rutinní práci

Srovnání důležitých čísel

Možná váháte, co je ve vašem oboru dobrý výsledek a co už nikoliv. Podívejte se na základní srovnání
nejdůležitějších čísel na webu. Neberte je ale jako limit pro další zlepšování vašeho webu.

1-2% konverze

0 - 1% špatný výsledek,
1-2% přijatelný výsledek,
2-6% skvělý výsledek

1.0s načtení

do 1.0s skvělý výsledek
1-2s přijatelný výsledek
přes 2s špatný výsledek

1-2 prokliky

Ideální počet prokliků
k rezervaci pokoje od otevření homepage webu.

Proč váš hotelový web nepřináší
lepší výsledky?

Na webu je bohužel jednoduché zanedbat spoustu věcí.
Přečtěte si nejčastější důvody, které vedou k nízké konverzi na webu.  

Komplikovaná
navigace

Vaše navigace je přebujelá a má mnoho úrovní. Je problém najít požadované informace.

Nedostatečný
obsah

Vaše texty jsou dlouhé
a špatně strukturované. Váš obsah není autentický.

Chybějící
výzva k akci

Nejsou jasně pojmenované výhody přímé rezervace a konverze je špatně umístěná.

Pomalé
načítání webu

Váš web se načítá výrazně déle než vteřinu a uživatelé ho opouští téměř okamžitě.

Nefunkční
design webu

Váš design je slabě zpracovaný, web se špatně používá a je nedůvěryhodný.

Absence
social proof

Váš web nepracuje s obsahem vašich návštěvníků. Proto je málo důvěryhodný.

Nízká míra
integrace

Web je málo propojený na sociální sítě a nástroje třetích stran. Netěží z jejich výhod.

Neaktuální
obsah

Obsah vašeho webu byl naposledy aktualizovaný měsíce nazpět. 

Nedostatečná
bezpečnost

Web nešifruje spojení a nechrání data uživatelů. Google ho penalizuje.

Inspirace pro hoteliéry

Prozkoumejte weby inspirativních značek a zkuste odhalit
a pojmenovat principy, které využívají pro maximalizaci svých výsledků na webu.

Four Seasons web

Prozkoumejte všechny důležité typové stránky i práci s obsahem na webu hotelového řetězce Four Seasons

Začnete pracovat
s obsahem chytře

Zapojte do webu obsah generovaný uživateli. Ať už jde o recenze, tipy či instagram feed.

Zkomunikujte jasně výhody rezervace

Napište stručně a jasně výhody přímé rezervace a použijte chytré prvky jako  lightbox, chat či obsahové boxy.

Web Grandhotel Pupp

Hotel Pupp

Zjistěte jak svůj hotel prezentujte vyhlášený Hotel Pupp, kterému se podařilo skokově navýšit podíl přímých rezervací.

Jumeirah web

Inspirujte se jednou z nejsilnějších značek východu a zjistěte jak propojit desítky hotelů do jednoho webu.

Připravte si
typové sekce

Udělejte ze svého webu stavebnici, která se skládá z jednotlivých částí. Správa webu bude a levnější a přesto rychlejší.

Poznejte důležité typové stránky

Skvělý web dávno není
jen skvělá homepage.


Marketéři i ředitelé dávají velkou váhu homepage a naopak podceňují důležitost ostatních stránek.  Přitom právě na nich dochází často ke konverzi návštěvníka. Jakým stránkám je tedy užitečné věnovat pozornost? A co na nich má být? 

Detail pokoje

Stránka na které dochází ke konverzi - přímé rezervaci. Cílem je perfektně představit vybavení a charakter pokoje a správně představit výhody přímé rezervace.

Výpis pokojů

Má za cíl přeheldně představit jednotlivé typy pokojů, vysvětlit rozdíl mezi nimi a umožnit hladkou cestu k rezervaci. 

Detail a výpis služeb

Cílem stránky je propagovat vybavení hotelu, akcentovat unikátní výhody a vybavení a zvyšovat lifetime value klienta. Nabízí se také možnost prodávat zvýhodněné balíčky.

Představení hotelu

Smyslem je představit hotel, lokalitu, aktivity a vytvořit vztah mezi místem a návštěvníkem webu skrze autentické fotografie a videa. Nejde jen o to poznat váš hotel, ale i jeho lokalitu.

Rezervační formuláře

Umožnit co nejsnažší a nejkratší rezervaci konkétního pokoje s případným doprodejem služeb či balíčků a správně pojmenovat výhody přímé rezervace.

Homepage

Začněte vytvářet hodnotný obsah pro návštěvníky vaší lokality a přivěďte tak na web organickou návštěvnost.

Udělejte další krok se solidpixels

Booking cloud

Zjistěte, proč si Booking cloud od solidpixels oblíbily nejlepší hotely ve střední evropě a jakým způsobem s ním dosahují svých cílů.

2%

průměrný konverzní poměr řešení

6

počet klíčových typových stránek

1s

maximální doba
pro načtení stránky

Webové řešení pro hotel
V hotelu Pupp jsme se solidpixels zvedli konverzní poměr o 200 %.
Jindřich Krausz - general manager, Grandhotel Pupp

Případové studie hotelů