Digitalizace marketingu a podnikání pro Hotely

Nastartujte růst rezervací 

Získejte vhled do digitálního marketingu hotelů a vytvořte si náskok díky informacím, které se opírají o 10 let zkušeností, 73 realizovaných projektů pro hotely i aktuální průzkumy trhu ze 36 zemí.

Náhled webu pro hotely, ubytování a penzionu s rezervačním systémem.

Věří 12x více recenzím

Cestovatelé věří v průměru 12x více recenzím a uživatelsky-generovanému obsahu, než tradičním marketingovým materiálům.

Jsou velmi netrpěliví

Lidé nejsou na Internetu ochotni číst delší texty, ani déle čekat na načtení stránky. To důležité je třeba říct již v nadpisech a stručně.

Milují autentický obsah

Lidé vyhledávají kvalitní a autentické fotografie i videa.  Dají jim přednost před generickými fotografiemi z fotobank.

Stráví 88% více času

na webu, pokud je součástí stránky kvalitní a autentické video z destinace, kterou se chystají navštívit.

Používají často telefony

63% všech návštěv na webu se uskuteční z mobilních zařízení. Mít skvěle vyřešenou responsivitu je kritický bod.

Navštíví 38 webů

během 45 dní do doby, než udělají finální rezervaci v hotelu, který si nakonec vyberou pro svůj pobyt.

Srovnání důležitých čísel

Možná váháte, co je ve vašem oboru dobrý výsledek a co už nikoliv. Podívejte se na základní srovnání
nejdůležitějších čísel na webu. Neberte je ale jako limit pro další zlepšování vašeho webu.

1-2% konverze

0 - 1% špatný výsledek,
1-2% přijatelný výsledek,
2-6% skvělý výsledek

1.0s načtení

do 1.0s skvělý výsledek
1-2s přijatelný výsledek
přes 2s špatný výsledek

1-2 prokliky

Ideální počet prokliků
k rezervaci pokoje od otevření homepage webu.

V hotelu Pupp jsme se solidpixels zvedli konverzní poměr o 200 %.
Jindřich Krausz - general manager, Grandhotel Pupp

Případové studie hotelů